الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره و آدرس darentezaremarg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگه دیره

 

خیلی دیره دیگه امروز واسه برگشتن کنارم

شکستی قلب خسته م رو از نگاه تو بیزارم

یه روزی تو رو میخواستم عاشق نگاهت بودم

تو بودی همه وجودم تو رفتی تو تار و پودم

تو رو میخواستم و جز تو به کسی امید نداشتم

گل یاس رو دونه دونه جای پای تو می کاشتم

اما امروز دیگه دیره واسه برگشتن کنارم  

تو کشتی امید من رو از نگاه تو بیزارم  

 

حالا عشقت دیگه مرده توی قلب من عزیزم

آره امروز دیگه بسه واست اشکی نمی ریزم

تو رو میخواستم یه روزی اما تو منو ندیدی

از نگاه عاشق من خیلی ساده دل بریدی

برگشتی الان کنارم که دیگه فایده نداره

دیگه دیره واسه بودن واسه یه عمره دوباره




نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت15:28---15 ارديبهشت 1391
DD= DD= DDآفرین داداشی خوشحال شدم اون مطالبها رو پاک کری خوشحالم خوشحالم داداش علی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی یی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

کوثر
ساعت19:50---3 ارديبهشت 1391
اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم اگر از دست من در خلوت خود گریه كردی اگر بد كردم و هرگز به روی خود نیاوردی اگر زخمی كشیدی تو گاهی از زبان من اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من... گناهم را ببخش .... حلالم کن و بعد دعایم کن.
مرسی علی جون که مرتب بهم سر میزنی.


setare
ساعت11:28---3 ارديبهشت 1391
salam khoobi chi shod vebe jadidet hala ino mikhay hazfesh koni?

صنم
ساعت23:16---20 فروردين 1391
خیلی خوبه موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:دیگه دیره, ] [ 14:16 ] [ علی ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 73050
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->